fredag 1 januari 2010

Vinter!


Hej!
Det har även snöat mera idag!!!Det är aldeles vitt ute!!Har varit ute med min häst Stjärne och kälken!Det gick ricktigt undan!Och båda mina syskon och mamma var med!Oj vad vi skrattade och fick snö stänk på oss!
Jag klippe ullen på min kanin Bukefalos,en vild liten "svart"angora kanin,för några dagar sedan-det är aldeles för kalt för honom i kylan-så han är här inne nu-hoppar omkring i hela huset!Han brukar sitta bredvid ungnen i mitt och Morinas rum.Nästan som att ha en liten hund i huset!
Kram,
ine

4 kommentarer:

  1. Fint bilde, Ine! Skal du ikke skrive noe mer snart? ;)
    Hilsen J.& E. F

    SvaraRadera
  2. Stjärne hade en kompis till mig en fjording som hette?? Vart kommer din ifrån? Mvh Elle

    SvaraRadera
  3. Hei Jonathan og Embla!...ja jeg burde vell ta mere vare på bloggen min...men er litt lat på å skrive da...har dere noen tipps?

    Hilsen Ine

    SvaraRadera
  4. Hej Winnie!
    Min Stjärne kommer från ett stutteri i Kungälv! Dom hadde en del fjordingar förr!Mvh Ine

    SvaraRadera